کد خبر: ۳۱۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
یک شبکه آمریکایی از تعویق زمان سفر «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده به عربستان سعودی و اراضی اشغالی خبر داد.
ناطقان: به نقل از «ان‌بی‌سی نیوز»، سفر «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به عربستان سعودی و اراضی اشغالی به تعویق افتاده است. این درحالی است که پیشتر منابع آمریکایی تعویق سفر مذکور را تکذیب می کردند.

بر اساس این گزارش، قرار بود سفر بایدن به منطقه در روز ۲۳ ژوئن (دوم تیر ماه) انجام شود که با توجه به اخبار منتشر شده، زمان انجام این سفر با تأخیر مواجه خواهد بود.

مقامات آمریکایی به شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» خبر دادند که سفر برنامه‌ریزی شده جو بایدن به عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی تا ماه ژوئیه به تعویق افتاده است. منابع مطلع آمریکایی به ان‌بی‌سی نیوز گفتند که کاخ سفید اکنون در حال برنامه ریزی کردن یک سفر گسترده‌تر به منطقه غرب آسیا در ماه آینده میلادی است.

در همین راستا، یک منبع آمریکایی مطلع تأکید کرده است: در حال حاضر ما در تلاش هستیم تا تاریخ دقیق سفر منطقه ای بایدن را مشخص کنیم. هر زمان که تاریخ این سفر مشخص شود آن را اعلام می کنیم.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین