کد خبر: ۳۱۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مرگ مرد ۴۰ ساله بر اثر غرق شدگی در زاینده رود خبر داد.
ناطقان: عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حادثه غرق شدگی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه امروز به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه در زرین شهر پارک ساحلی اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به غرق شدگی مرد ۴۰ ساله در این حادثه افزود: یک کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه فرد حادثه دیده در این مأموریت جان خود را از دست داد.

عابدی همچنین به حادثه ترافیکی در محور سپاهانشهر – شهر ابریشم اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز ساعت ۲۱ و دو دقیقه شب گذشته به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه دوخودروی رانا و وانت با یکدیگر تصادف کرده‌اند که دوگروه امدادی از اورژانس برای امدادرسانی به آسیب دیدگان اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در این حادثه ۶ نفر شامل دو خانم، دو آقا و دو کودک مصدوم شدند که چهار نفر از آنها به بیمارستان کاشانی و دو نفر به بیمارستان شفا کلیشاد منتقل شدند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین