کد خبر: ۳۱۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
در پی تیراندازی در شهر "چاتانوگا" واقع در ایالت تنسی آمریکا، سه نفر کشته و ۱۴ نفر دیگر زخمی شدند.
ناطقان: یکی از مقامات پلیس محلی به خبرنگاران اعلام کرد که دو نفر در این حادثه بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست داده و نفر سوم نیز پس از تصادف با یک وسیله نقلیه کشته شده است.

همچنین بازرسان معتقدند که در این حادثه چندین نفر اقدام به تیراندازی کرده اند.

این حادثه در حالی اتفاق افتاده که هفته گذشته نیز شش نوجوان در مرکز همین شهر (چاتانوگا) در جریان یک درگیری، مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

همچنین در حادثه مشابه دیگری که اواخر شنبه شب (در کمتر از دو روز قبل) رخ داد به دنبالِ تیراندازیِ یک مرد مسلح به سوی جمعیت زیادی در شهر فیلادلفیا واقع در ایالت پنسیلوانیای آمریکا، سه تن کشته و بیش از ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

تیراندازی های دسته جمعی به عنوان حوادثی تعریف می شوند که در آن چهار نفر یا بیشتر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند و حوادثی از این دست به ویژه از آغاز سال جدید میلادی (۲۰۲۲) تاکنون در ایالات مختلف آمریکا شدت گرفته و به بحرانی حتی جدی‌تر از قبل تبدیل شده است.

به گزارش شینهوا، طبق یک پایگاه داده آنلاین، ایالات متحده در حدود پنج ماه گذشته شاهد دستکم ۲۴۰ حادثه تیراندازی جمعی در سراسر این کشور بوده است که بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن کشته شدند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین