کد خبر: ۳۱۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باندی که به بهانه خرید و فروش مسکن و خودرو یک هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، در این استان خبر داد.
ناطقان: سردار عباسعلی محمدیان روز دوشنبه اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها تحت عنوان مشارکت در خرید و فروش مسکن و خودرو، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 

وی افزود: با اقدامات فنی و تحقیقات به عمل آمده توسط ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری شهرستان نظرآباد مشخص شد، متهمان با ارائه پیشنهاد به مال باختگان مبنی بر مشارکت در ساخت و ساز مسکن و خرید و فروش خودرو به این طریق از افراد کلاهبرداری کرده اند.
 
وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در استان تهران و البرز شناسایی و سه  متهم را دستگیر کردند.
 
سردارمحمدیان با بیان این که تاکنون ۶۰ نفر از شکات شناسایی شده اند تصریح کرد: متهمان در بازجویی های ماموران به کلاهبرداری یک هزار میلیارد ریالی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
 
فرمانده انتظامی البرز با تاکید بر اینکه پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا مجرمان و هنجارشکنان امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین