کد خبر: ۳۱۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده تاکنون ۱۳ تن از مسافران حادثه خروج قطار مشهد- یزد از ریل فوت کردند و جان بالغ بر ۶۰ نفر نیز وخیم گزارش شده است.
ناطقان: محمدمهدی اقبالی، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر یزد که همراه تیم‌های امدادی به محل حادثه خروج قطار طبس- یزد اعزام شده است، اظهار کرد: بعد از اطلاع این حادثه بلافاصله یک بالگرد به همراه چهار تیم از نیروهای واکنش سریع شهرستان‌های یزد و اردکان به محله اعزام شدند.

وی افزود:‌ علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، دکتر محسن حرازی‌زاده، مدیرعامل هلال احمر یزد و پارسائیان مشاور استاندار نیز تیم های امدادی اعزام شده از استان یزد به محل حادثه خروج قطار طبس- یزد را همراهی می‌کنند.

طبق اطلاعات بدست آمده از شاهدان عینی، بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده تاکنون متأسفانه آمار فوتی‌های این حادثه به ۱۳ تن رسیده و به دلیل صعب العبور بودن منطقه حادثه فعالیت امدادرسانی با مشکل و سختی مواجه شده است.

علاوه بر گروههای امدادی از خراسان جنوبی، بنا بر اعلام اورژانس یزد تاکنون هفت دستگاه آمبولانس اورژانس، اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام شده است.

همچنین ۱۰ تیم عملیاتی هلال احمر و بالگرد هلال احمر استان یزد نیز برای امدادرسانی به منطقه اعزام شده است.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین