کد خبر: ۳۱۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
تنیسور مطرح آلمانی برای درمان مصدومیت خود زیر تیغ جراحی رفت.
ناطقان: به نقل از تلگراف، الکساندر زورف تنیسور آلمانی پس از آسیب دیدگی مچ پای راست در دیدار نیمه نهایی اوپن فرانسه مقابل رافائل نادال اسپانیایی، تحت عمل جراحی قرار گرفت.  

این تنیسور آلمانی در ست دوم دیدار با رافائل نادال مصدوم شد و نتوانست بازی را ادامه دهد و به همین خاطر تصمیم گرفت تا خیلی زود جراحی کند و خودش را به رویدادهای بعدی برساند.

 زورف نوشت: امروز صبح جراحی کردم. پس از معاینه بیشتر در آلمان، تأیید شد که هر سه رباط جانبی مچ پای راست من پاره شده است. برای بازگشت هر چه سریعتر به مسابقات باید دوران ریکاوری را به صورت کامل سپری کنم. تمام تلاشم را می کنم تا قوی تر از همیشه برگردم.

زورف ۲۵ ساله با ۱۹ عنوان قهرمانی از جمله دو پیروزی در فینال ATP و پنج پیروزی در مسابقات مسترز  نفر سوم رده بندی جهانی است. بهترین نتیجه او در تورنمنت های گرند اسلم رسیدن به فینال مسابقات آزاد آمریکا ۲۰۲۰ است که در آن مقابل دومینیک تیم اتریشی شکست خورد. زورف قهرمان المپیک توکیو در بخش انفرادی است که در مسابقه نهایی کارن خاچانوف روسی را با نتیجه ۶ بر ۳ و ۶ بر ۱ شکست داد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین