کد خبر: ۳۱۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
سه فروند کشتی اقیانوس پیمای حامل ۲۱۴ هزار و ۵۰۰ تن گندم در چند روز اخیر در استان خوزستان پهلو گرفتند.
ناطقان: شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد؛ هر یک از این سه کشتی که طی چند روز گذشته در بندر امام پهلوگیری کرده‌اند، حامل ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن گندم خریداری شده از سوی این شرکت هستند.

بر اساس این گزارش، عملیات تخلیه محموله‌های گندم این سه کشتی با استفاده از دستگاه‌های مکنده انجام خواهد شد و محموله‌های گندم پس از تخلیه، بدون توقف و به صورت یک‌سره، بارگیری و بر اساس برنامه‌های حمل‌ونقل شرکت بازرگانی دولتی ایران به استان‌های مختلف ارسال می‌شوند.

گفتنی است، برای تأمین گندم مصرفی کشور و حفظ ذخایر راهبردی، گندم‌های خریداری شده از طریق بنادر مختلف، وارد کشور می‌شوند و از ابتدای سال‌ جاری تاکنون، بیش از ۷۰۰ هزار تن گندم صرفاً از مبدأ بندر امام وارد کشور شده است و علاوه بر این، چندین کشتی غول‌پیکر حامل گندم نیز در آب‌های بین‌المللی به مقصد این بندر در حال حرکت هستند.
منبع: مهر
برچسب ها: تخلیه ، گندم ، بندر امام
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین