کد خبر: ۳۱۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۳۰ هزار کیلو برنج و شکر احتکار شده در این شهرستان خبرداد.
ناطقان: سرهنگ دوستعلی جلیلیان به تشریح برخی از مهم‌ترین پرونده‌های رسیدگی شده از سوی این پلیس در روز گذشته پرداخت و گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم‌زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستا ری گزارش‌هایی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی در انباری در محدوده باقرشهر را دریافت کردند و پس از هماهنگی‌های قضایی با همراهی بازرسان اداره اصناف از محل احتکار کالا، بازدید و در بررسی از این مکان ۲۵ هزار کیلوگرم برنج و پنج هزار کیلوگرم شکر احتکار شده را کشف و ضبط کردند.  

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی اقلام مکشوفه ۱۰میلیارد ریال است، گفت: این اقلام به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود ادامه داد. در این خصوص دو متهم نیز دستگیر و با دستور قضایی انبار مذکور پلمب شد.

زورگیری از کارگران باغ‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری زورگیری که از کارگران باغات محدوده قلعه‌نو سرقت کرده بود، خبر داد و گفت: در پی وقوع یک فقره زورگیری از کارگران باغات قلعه نو بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان سریعا در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۲۱۱ قلعه نو قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هویت سارق را مورد شناسایی قرار دادند.  

وی با بیان اینکه ماموران پس از انجام هماهنگی‌های قضایی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند، گفت:‌ متهم با استفاده از دیوار باغ‌ها وارد باغ شده و از کارگران زورگیری کرده بود.

جلیلیان اضافه کرد:‌ در بازدید از مخفیگاه متهم تعدادی اموال مسروقه نیز کشف شد. متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده به همراه مالباختگان به دادسرا ارجاع داده شد.

یک قبضه سلاح جنگی در ری کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری یک متهم و کشف یک قبضه سلاح جنگی کلت به همراه خشاب خاطرنشان کرد: تیم عملیاتی پلیس امنیت این فرماندهی با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی فردی شدند که در محدوده شهر ری سلاح جنگی حمل و نگهداری کرده بود.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های قضائی در این خصوص انجام پذیرفت افزود: تیم عملیاتی پلیس امنیت شهرستان ری با حضور در محل طی یک اقدام و عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند. در بازرسی از محل یک قبضه سلاح جنگی کلت به همراه خشاب مربوط کشف و متهم برای بررسی تخصصی به پلیس امنیت این شهرستان منتقل شد.

جلیلیان گفت: متهم سابقه‌دار در تحقیقات انجام شده ضمن اقرار به بزه ارتکابی اظهار کرد که سلاح کشف شده را سه سال قبل از یکی از شهرستان‌های واقع در غرب کشور خریداری کرده است. متهم نیز پس از پایان تحقیقات  تحویل دادسرا شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین