کد خبر: ۳۱۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
خرید تضمینی گندم از گندمکاران سراسر کشور به بیش از ۳ میلیون تن و با ارزش بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان رسید.
ناطقان: به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران ؛ در حال حاضر، خرید تضمینی گندم در استان‌های مختلف کشور در دست انجام است و از ابتدای سال، ۳ میلیون و ۳۱ هزار تن از این محصول استراتژیک به ارزش ۳۵ هزار و ۶ میلیارد تومان خریداری شده است.

 تاکنون بالغ بر ۶۶ درصد و به عبارتی بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندمکارانی که محصول خود را به مراکز خرید این شرکت تحویل داده‌اند، به حساب آنان واریز شده و پرداخت مابقی مطالبات این عزیزان نیز در جریان است.

 خرید تضمینی گندم از ۴ فروردین‌ماه در کشور آغاز شده است و در حال حاضر استان خوزستان با خرید بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن گندم، ۴۶ درصد از کل خرید گندم کشور را به خود اختصاص داده و استان گلستان با بیش از نیم میلیون تن خرید و استان فارس با ۲۶۸ هزار تن خرید، بعد از استان خوزستان در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

در استان خوزستان که پیشتاز خرید تضمینی محصول کشاورزی راهبردی گندم در کشور است، ۱۴ هزار و ۴۷۳ میلیارد تومان به حساب گندمکاران این استان واریز شده است که بیش از ۸۹ درصد از مطالبات این عزیزان را شامل می‌شود.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین