کد خبر: ۳۱۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
نخست وزیر اسرائیل:
نفتالی بنت در مصاحبه با یک نشریه انگلیسی با اشاره به پیشرفت‌های هسته‌ای اخیرا ایران، از کشورهای غربی خواست تا به مقابله با ایران برخیزند و گفت: «ایران در حال غنی سازی اورانیوم با نرخ بی‌سابقه‌ای بوده و به طور خطرناکی به دستیابی به تسلیحات هسته‌ای نزدیک شده‌ است».
ناطقان: «نفتالی بنت» نخست وزیر اسرائیل مدعی است که ایران «به طور خطرناکی» در حال تکمیل برنامه تسلیحات هسته‌ای خود بوده و در صورتی که غرب در برابر ایران نایستد، تهران دست خود را بر روی بمب می‌گذارد.

 
وی که با نشریه تلگراف مصاحبه می‌کرد، از کشورهای غربی و انگلیس خواست تا فشارها علیه ایران همچنان حفظ شود.
 
بنت در این مصاحبه گفت: «ایران در حال غنی سازی اورانیوم با نرخ بی‌سابقه‌ای بوده و به طور خطرناکی به دستیابی به تسلیحات هسته‌ای نزدیک شده‌ است».
 
«نفتالی بنت» در ادامه این مصاحبه گفت که جهان باید با ایران به دلیل برنامه تسلیحات هسته‌ایش مقابله کند.
 
وی گفت: «بدون فشار از سوی غرب، رژیم اسلامی در ایران بسیار زود می‌تواند دستان خود را بر روی بمب هسته‌ای قرار دهد».
 
نخست وزیر اسرائیل اضافه کرد: «جهان باید موضع قاطعانه‌ اتخاذ کرده و به رژیم اسلامی در ایران بگوید، کنار گذاشتن هسته‌ای، لغو تحریم‌ها را به همراه خواهد داشت. تا زمانی که برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نکنیم، متوقف نخواهد شد».
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین