کد خبر: ۳۱۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
از سوی فدراسیون جهانی دو کماندار ایران در رشته کامپوند برای شرکت در مسابقات جهانی آمریکا دعوت شدند.
ناطقان: اسماعیل عبادی اظهار کرد: گیسا بایبوردی و رمضان بیابانی (کماندار معلول) به دلیل کسب امتیازات لازم و بالا بودن رنکینگ آنها در مسابقات اخیر از سوی فدراسیون جهانی برای شرکت در رقابتهای جهانی آمریکا در رشته کامپوند دعوت شدند.

وی با بیان این که مسابقات تیروکمان جهانی آمریکا بالاترین سطح مسابقات در رشته تیروکمان است، گفت: این مسابقات تیرماه برگزار می‌شود که گیسا بایبوردی پس از شرکت در مرحله سوم جام جهانی فرانسه، 10 روز بعد عازم آمریکا می‌شود.

سرمربی تیم ملی کامپوند خاطرنشان کرد: با توجه به این که مردادماه در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت خواهیم کرد، حضور کمانداران در تورنمنت‌های برون مرزی تاثیر زیادی در ارتقای عملکرد آنها خواهد داشت و سبب می‌شود تا با تجاربی که از این رقابت‌ها کسب می‌کنند با آمادگی بهتری در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنیم.

عبادی پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به کسب مدال در کاپ جهانی فرانسه هستید، افزود: هر چند وضعیت کمانداران برای شرکت در کاپ جهانی فرانسه راضی کننده است، اما به دلیل بالا بودن سطح مسابقات، شرایط به گونه‌ای نیست که انتظار کسب مدال از کمانداران داشته باشیم.

وی در پایان همچنین در ارزیابی از وضعیت سایر کمانداران حاضر در اردوی آمادگی، اظهار کرد: در این اردو که از هفدهم خرداد در سایت تیروکمان آغاز شده و تا 26 خرداد ادامه خواهد داشت، تمرکز خود را بیشتر روی بحث بدنسازی و افزایش استقامت کمانداران معطوف کرده‌ایم و برنامه‌ رکوردگیری نداریم. البته کمانداران در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و روند تمرینات آنها رو به رشد است.

به گزارش ایسنا، مرحله سوم مسابقات جام جهانی تیروکمان نیز اواخر خرداد در فرانسه برگزار می‌شود و دو نماینده از ایران در رشته کامپوند برای شرکت در این مسابقات شنبه 28 خرداد عازم این رقابتها خواهند شد.

گیسا بایبوردی که سهمیه مسابقات جهانی آمریکا را کسب کرده و صالح پالیزبان که با صلاحدید کادر فنی همراه بایبوردی شنبه 28 خرداد برای شرکت در مرحله سوم جام جهانی راهی فرانسه می‌شوند.

مرحله دوم جام جهانی تیروکمان در حالی اردیبهشت ماه در کره جنوبی برگزار شد که تیم ملی کامپوند با حضور 8 کماندار زن و مرد در این مسابقات، از کسب مدال بازماند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین