کد خبر: ۳۱۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
مدیر شبکه دو سیما طی احکامی ناصر آراسته را به عنوان «قائم مقام مدیر شبکه دو»، سحر دانشور را به عنوان «مشاور مدیر شبکه در امور زنان» و مرضیه فرآورده را با حفظ سمت قبلی به عنوان «سرپرست طرح و برنامه » منصوب کرد.
ناطقان: مدیر شبکه دو سیما طی احکامی ناصر آراسته را به عنوان «قائم مقام مدیر شبکه دو»، سحر دانشور را به عنوان «مشاور مدیر شبکه در امور زنان» و مرضیه فرآورده را با حفظ سمت قبلی به عنوان «سرپرست طرح و برنامه » منصوب کرد. پیش از این آقایان حمیدرضا دیبائی خو بعنوان قائم مقام و حبیب میدانچی بعنوان مدیر طرح و برنامه این شبکه مشغول به فعالیت بودند.

حامد بامروت‌نژاد در حکم ناصر آراسته به عنوان قائم‌مقام شبکه آورده است: «بدون تردید رسانه ملی با توجه به فراوانی و گستردگی جامعه هدف، با حضور نیروهای توانمند، معتقد و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون جنابعالی، نقش و اثربخشی خود را عمیق‌تر و وسیع‌تر از گذشته در مسیر دستیابی به اهداف و تحقق برنامه‌ها خواهد گذاشت».

ایشان همچنین در حکم مشاور مدیر شبکه در امور زنان، بر احیای مرجعیت خانواده در تولیدات و تبدیل شبکه به بازوی مرجعیت خانواده، استفاده از ظرفیت‌های بومی خانواده ایرانی- اسلامی برای الگوسازی، به تصویر کشیدن چهره زن ایرانی در اقلیم‌های گوناگون، نمایش نهضت انقلاب اسلامی با محوریت زنان مربی و جامعه‌ساز و پیگیری مطالبات زنان در شبکه تاکید کرده است.

مدیر شبکه دوسیما در حکم ابلاغی سرپرست طرح و برنامه که توأمان عهده دار مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی این شبکه نیز می باشند، ضمن با اهمیت شمردن برنامه‌ریزی محتوایی برای تولیدات پیش ‌رو و پیش‌بینی برنامه‌سازی شایسته در مناسبت‌های ملی و مذهبی، بر تقویت زیرساخت‌های موثر در طراحی و نظارت کیفی بر تولیدات این شبکه، تقویت زیرساخت‌های مؤثر در طراحی و نظارت کیفی بر تولیدات و همچنین بهره‌گیری شایسته از توان کارشناسی و تخصصی موجود در بدنه نیروی انسانی شبکه تأکید نمود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین