کد خبر: ۳۱۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
معاون مهندسی فراجا با اشاره به جزئیات طرح ایجاد واحدهای مسکونی جدید برای کارکنان نیروی انتظامی گفت: این طرح در مساحت بیش از ١٣۴ هزار متر مربع و به ارزش ۱۶۵۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.
ناطقان: سردار محمدرضا اسحاقی معاون مهندسی فراجا در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت ١۴١٢ واحد سازمانی پلیس که صبح امروز در مقر مرکزی پلیس آگاهی پایتخت برگزار شد، گفت: ۶٠ کسری خانه سازمانی در  انتظامی کشور داریم که پس از پیگیری‌های فراوان بناشد تا در دو برنامه پنج ساله به آن رسیدگی شود، البته بنا داریم که این مدت را به دو سوم زمان کاهش دهیم.

وی با ببان اینکه مجوز ساخت ۷ هزار واحد در سراسر کشور بر اساس اولویت‌ها و نقاط هدف صادر و جانمایی آن انجام شده است، گفت: اهتمام جدی و رویکرد جهادی در همه افراد برای این طرح وجود دارد.

معاون مهندسی فراجا افزود: همچنین تفاهمنامه مهمی امضا شد و در آن همه استانداران برای تامین زیرساخت‌ها به ما قول همکاری دادند و البته ۷ استان نسبت به بقیه پیشتازتر بودند. اولین استان سمنان بود که هم در  برنامه سال گذشته ۴۸ واحد را کلنگ زنی کرد و امسال نیز ۱۰۱ واحد از ظرفیت ساماندهی را آماده کرده است. پس از آن استان‌های خراسان رضوی، فارس، تهران بزرگ، خوزستان، هرمزگان، گیلان و بوشهر قرار می‌گیرند.

اسحاقی در ادامه گفت: برای افزایش طول عمر ساختمان و کاهش وزن سازه با استفاده از ظرفیت‌های دانش بنیان و کاهش هزینه‌های نگه داشت با شرکت‌های صنعتی تفاهم‌نامه‌هایی امضا شده تا ساخت صدها واحد کلنگ بخورد. همچین ۳ بلوک ۲۴ واحدی با همکاری ۳ شرکت متفاوت اما با نقشه واحد در دست ساخت است.

وی  گفت: این ۱۴۱۲ واحد که امروز کلنگ ‌زنی آن انجام شد، در ۷ استان و ۱۶ شهرستان با مساحت ۱۳۴ هزار و ۹۴۰ متر مربع و به ارزش ۱۶۵۰ میلیارد تومان با اولویت استان‌های محروم اجرا می‌شود.البته در برخی استان‌ها مانند کردستان و آذربایجان غربی تنها در نیمه اول سال امکان فعالیت وجود دارد. شهرهای زاهدان ۱۲۰ واحد، چابهار ۱۹۲ واحد، اهواز ۲۰۴ واحد، خرمشهر ۴۰ واحد، مریوان ۷۲ واحد، بانه ۷۲ واحد، سقز ۴۸ واحد، سردشت ۹۶واحد، بوکان ۴۸ واحد، مشهد ۸۰ واحد، سمنان ۱۰۱ واحد، تیپ ۲ یگان ویژه ۱۲۰واحد و تهران بزرگ ۷۲ واحد از سهم این پروژه را در اختیار دارند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین