کد خبر: ۳۱۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی پنجشنبه هفته جاری به اصفهان سفر می‌کند.
ناطقان: سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره مقصد بعدی رییس جمهور در سفر استانی بعدی گفت: قرار است آیت الله رئیسی پنجشنبه این هفته (۲۶ خردادماه) در بیست و پنجمین سفر خود به همراه هیات دولت به استان اصفهان سفر می‌کند.

 
وی افزود: پیش از این سفر با نمایندگان استان اصفهان جلساتی برگزار شده و نظرات آن‌ها را دریافت کرده‌ایم. البته نظرات مدیران اجرایی این استان نیز دریافت شده است. همچنین، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دار در این سفر نهایی و تصویب خواهد شد.
 
 محورهای سفر رئیس‌جمهور به اصفهان
 
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان اصفهان بیان داشت: دیدارهای مردمی رئیس‌جمهور که در چند سفر اخیر آغاز شده اقدام مهمی است. چرا که رئیس جمهور به جای برگزاری جلسات با اقشار خاص، این جلسات را با صد‌ها و برخی اوقات هزاران نفر برگزار می‌کند. ایشان مناطق محروم را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهند.
 
وی ادامه داد: جلسات پرسش و پاسخ با اقشار مختلف، بانوان و روحانیون برگزار می‌شود که در مجموع باعث ایجاد نشاط و شادی در استان خواهد شد. بلافاصله اعتباراتی که تصویب شده به استان مذکور تخصیص پیدا کرده و کار‌ها شروع می‌شود. پس از مدتی نیز معاون اجرایی رئیس جمهور از روند پیشرفت پروژه‌ها بازدید و در صورت وجود مانع آن را رفع می‌کند.
منبع: فارس
برچسب ها: رئیسی ، اصفهان ، سفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین