کد خبر: ۳۱۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
درحالیکه سلامت روانی بنیامین نتانیاهو بارها از سوی ایهود اولمرت نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی موررد تردید قرار گرفته است، نخست‌وزیر سابق این رژیم در دادگاهی اتهامات وارده از سوی اولمرت علیه او و خانواده‌اش مبنی بر بیمار روانی بودن را رد کرد.
ناطقان: از الشرق الأوسط، نتانیاهو ادعاهای اولمرت مبنی بر اینکه او، همسرش و فرزندش «یائیر» بیمار روانی هستند یا تحت درمان روانپزشک قرار گرفته‌اند را رد کرد.


نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی این اظهارات را روز یکشنبه در جریان جلسه دادگاهی در تل‌آویو که در مورد شکایت او علیه اولمرت به اتهام تهمت، افترا و توهین برگزار شد، بیان کرد.
 
سارا نتانیاهو همسر نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در جلسه دادگاه گفت: او (اولمرت) من را به بیماری روانی متهم می‌کند و به خوبی می‌داند که من سالم و خوب هستم و به عنوان یک مددکار اجتماعی مردم را درمان می‌کنم.
 
نتانیاهو نیز گفت: اولمرت با این سخنان مرتکب دو گناه شد. او در تلاش برای مخدوش کردن واقعیت خانواده من در برابر مردم بوده و از سوی دیگر نیز بیماران روانی را به سخره گرفته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین