کد خبر: ۳۱۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
نماینده مردم تهران:
عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از فعالیت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به نظرم دو یا سه وزیر دیگر پیشگام شده و با استعفای خود کاری کنند که زحمت دولت و مجلس کمتر شود و انرژی قوا صرف مسائل اصلی مردم از جمله معیشت شود.
ناطقان: عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از فعالیت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به نظرم دو یا سه وزیر دیگر پیشگام شده و با استعفای خود کاری کنند که زحمت دولت و مجلس کمتر شود و انرژی قوا صرف مسائل اصلی مردم از جمله معیشت شود.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم استعفای مسئولان نامبرده را  "جهاد عملی در جهت تقویت دولت" خواند و گفت: نفوذی‌ها، نابلدها، و نفع طلبان، این تغییرات را مخالفت با دولت تلقی نکنند، بلکه این تغییرات عین تقویت دولت است. سایر وزرا با قوت، اقتدار و جهاد شبانه روزی و بدون اعتنا به سرزنشِ سرزنش کنندگان باید به وظایف خود عمل کنند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان در تذکری خطاب به وزارت بهداشت گفت: توصیه می کنم این وزارتخانه تصویب ضوابط و آیین نامه های قانون حمایت از جوانی جمعیت را تسریع کند. قانون بودجه یک قانون مترقی است که دولت اختیارات وسیعی داده است. دولت اصلاحات قیمت را با اختصاص کالابرگ و یارانه در حوزه معیشت و حمایت بیمه‌ای در حوزه درمان اجرا کند تا فشار به مردم وارد نشود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین