کد خبر: ۳۱۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
منابع عراقی از هلاکت هشت سرکرده داعشی در حملات هوایی به مخفیگاههای تکفیری ها در عراق خبر دادند.
ناطقان: به نقل از اسپوتنیک، منابع عراقی از هلاکت هشت سرکرده داعشی در حملات هوایی به مخفیگاههای تکفیری ها در عراق خبر دادند.

اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: فرماندهی عملیات مشترک عراق بر عملیات ویژه ای که فرماندهی عملیات صلاح الدین علیه هسته داعشی انجام داد، نظارت کرد و طی این عملیات هشت سرکرده بارز داعش در مخفیگاهشان در وادی الثرثار در غرب استان صلاح الدین به هلاکت رسیدند.

در بیانیه اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق آمده است: تیم ضربت وابسته به فرماندهی عملیات مشترک، اطلاعات مهمی از سرکرده های داعشی که طی رصد آنها به دست آورده بود را به نیروی هوایی عراق داد.

اداره اطلاع رساانی امنیتی عراق اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراق با حمایت هوایی دست به عملیات ویژه زدند و موفق به محاصره تروریستها و درگیری با آنها شدند و در جریان حملات هوایی همه سرکرده های تروریستها کشته شدند.

نیروهای عراقی در داخل مخفیگاه داعشی ها مقادیری سلاح و تجهیزات لجستیک کشف کردند.

لازم به ذکر است که نیروهای امنیتی عراق همواره برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر این کشور ادامه می‌دهند.

عراق در دسامبر سال ۲۰۱۷، پس از حدود سه و نیم سال درگیری با داعش که حدود یک سوم کشور را اشغال کرده بود، آزادسازی تمام سرزمین‌های خود از چنگال این گروه تروریستی را اعلام کرد.

عناصر باقی مانده‌ای از داعش هنوز در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا، الانبار فعالیت دارند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین