کد خبر: ۳۱۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
در راستای با افزایش روابط ریاض-تل‌آویو، یک فروند هواپیمای دیگر رژیم صهیونیستی در عربستان فرود آمد.
ناطقان: در تداوم سفرهای هوایی از تل‌آویو به مقصد ریاض امروز (سه‌شنبه) یک هواپیمای «اسرائیلی دیگر در عربستان سعودی فرود آمد.

طبق گزارش پایگاه خبری-تحلیلی «المعلومه»، داده‌های وب‌سایت «فلایت رادار» نشان می‌دهد که یک هواپیمای متعلق به رژیم صهیونیستی پس از توقف موقت در اردن در ریاض پایتخت عربستان سعودی فرود آمده است.

این در حالی است که در مدت زمان اخیر، پروازهای زیادی از رژیم اشغالگر به سمت عربستان سعودی انجام شده که برخی از آن‌ها از چشم رسانه‌ها مخفی بوده‌اند. این هواپیماها تجار، فعالان اقتصادی و مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی را به ریاض منتقل می‌کنند.

چند هفته قبل بود که «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی، موافقت ریاض با عادی‌سازی را فاش کرد و اذعان داشت که توافق عادی‌سازی از سال ۲۰۰۲ با تل‌آویو روی میز کشورش بوده و عادی‌سازی منافع فوق العاده‌ای برای منطقه و همگان به ارمغان خواهد آورد.

روزنامه «اسرائیل هیوم» نیز بعد از آن نوشت که ریاض قرار است در ازای موافقت تل آویو با انتقال حاکمیت جزایر «تیران» و «صنافیر» از مصر به عربستان سعودی، حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای رژیم صهیونیستی باز کند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین