کد خبر: ۳۱۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
شمار جان‌باختگان حادثه ریزش ساختمان سه طبقه نوسود به علت نشت گاز خانگی، با فوت یک نفر از مصدمان دیگر در بیمارستان، به پنج نفر رسید.
ناطقان: متاسفانه حادثه مرگبار صبح روز پنجشنبه ۱۹ خرداد در شهر مرزی نوسود که به علت نشت گاز خانگی منجر به ریزش ساختمان سه طبقه‌ای شد، هنوز هم جان می‌گیرد.

این حادثه در روز وقوع سه فوتی و پنج مصدوم با حال وخیم داشت که ۲ مورد از آن‌ها با امداد هوایی، ۲ مورد با اتوبوس آمبولانس و یک مصدوم با آمبولانس به مرکز استان اعزام شدند.

متأسفانه بعد از چهار روز از وقوع حادثه(۲۳ خردادماه) یک نفر از مصدومان حادثه نوسود در بیمارستان طالقانی کرمانشاه جان خود را از دست داد و روز گذشته نیز مصدومی دیگر براثر شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد و شمار جانباختگان این حادثه تلخ و بسیار دردناک به ۵ نفر رسید.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین