کد خبر: ۳۱۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
جاده هراز تا ساعت ۱۷ امروز بسته است.
ناطقان: رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت انسداد مقطعی جاده هراز به منظوراجرای عملیات کارگاهی شامل احداث یک دستگاه آب رو، ایجاد کانال هدایت آب، تیرگذاری پل استراباکو و قطع درختان خطرآفرین، از ۲۲ خرداد از ساعت ۸ تا ۱۷ اجرایی شد، امروز پایان می‌یابد.

سرهنگ جهان تاب افزود: این عملیات برای ساخت یک دستگاه آب رو و کانال هدایت آب و تیرگذاری پل استراباکو در محدوده پارک جنگلی آمل تا تونل ابتهاج کیلومتر ۲۰ تا ۶۴، و محدوده پارک جنگلی آمل تا پیچ کلرد در کیلومتر ۱ تا ۱۳ و قطع درختان خطرآفرین، اجرایی شد.

به گفته وی؛ در زمان اعمال محدودیت، تردد در محور‌های جایگزین فیروزکوه و چالوس صورت گرفته است.

سرهنگ جهان تاب همچنین با توجه به اعمال محدودیت‌های پایان هفته در محور‌های ارتباطی استان به رانندگان توصیه کرد: با حوصله و رعایت قوانین و مقررات، پلیس راهور را در اجرای ماموریت‌ها یاری کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین