کد خبر: ۳۱۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
عضو مجلس خبرگان:
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی، با انتقاد از پناهنده شدن ورزشکاران به کشورهای دیگر، گفت: اگر در زیرزمین مساجد باشگاه ایجاد می‌کردیم و جوان مسجدی در آنجا رشد می‌کرد و قهرمان می‌شد، حاضر نمی‌شد به خاطر مادیات به کشور دیگر پناهنده شود تمام بودجه وزارت ارشاد به مساجد بیاید و هنرمندان در فضای مسجد فیلم بسازند.
ناطقان: حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم، عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از پناهنده شدن ورزشکاران به کشورهای دیگر، گفت: زیرزمین بسیاری از مساجد، صلاحیت این را که تبدیل به یک باشگاه ورزشی شود، اما چرا این کار صورت نمی‌گیرد؟ چرا برخی ورزشکاران، در کشورهای دیگر پناهنده می‌شوند؟ چون ما ورزش را در فضایی بذرپاشی کرده‌ایم که آن فضا جدا از ریشه‌های عمیق دینی است.


اگر در زیرزمین مساجد باشگاه ایجاد می‌کردیم و جوان مسجدی در آنجا رشد می‌کرد و قهرمان می‌شد هرگز حاضر نمی‌شد عزت ملی و غیرت ملی خود را به حراج بگذارد تا به خاطر مادیات به کشور دیگر پناهنده شود.

او افزود تمام بودجه وزارت ارشاد به مساجد بیاید و هنرمندان در فضای مسجد فیلم بسازند.



منبع: اصلاحات نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین