کد خبر: ۳۱۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از معرفی ۱۸۰۰ مورد تخلف به تعزیرات در طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در سراسر کشور خبر داد.
ناطقان: مسعود امراللهی با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر محصولات کشاورزی بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و با دستور وزیر جهادکشاورزی اجرا شد، اظهار داشت: در این طرح ۴ هزار بازرس در قالب ۲۰۰۰ تیم ۱۷ هزار و ۶۸۲ مورد بازرسی انجام دادند.

وی  با اشاره به اینکه رویکرد این طرح، جریمه محوری نبوده و بصورت توصیه‌ای و ارشادی انجام شد، تصریح کرد: با اجرای این طرح هزار و ۸۰۰ فقره پرونده تخلف تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی توجه به کمیت، کیفیت و قیمت را سه محور اصلی نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی خواند و گفت: کالاهایی مانند شیر، ماست، پنیر، روغن، گوشت، مرغ، و برنج از جمله مهمترین اقلامی بودند که در این طرح مورد بازرسی قرار گرفتند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین