کد خبر: ۳۱۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
یک روزنامه ترکیه‌ای نوشت، نیروهای روسیه مقرهای خود را در شهر "تل رفعت" خالی کردند.
ناطقان: روزنامه "صباح" ترکیه نوشت، نیروهای روسیه مقرهای خود را در شهر "تل رفعت" خالی کردند و به همراه نیروهای نظام سوریه به سمت شهر "حلب" حرکت کردند.

ارتش ترکیه به ارسال تجهیزات به مرزهای جنوبی با سوریه ادامه می‌دهد. همزمان با این امر، توپخانه‌های ترکیه مواضعی را در منبج و تل رفعت هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، این روزنامه همچنین نوشت، نیروهای حزب کارگران کردستان و یگان‌های مدافع خلق کرد به حفاری تونل‌ها و خندق‌ها در دو منطقه "منبج" و "تل رفعت" ادامه می‌دهند.

روزنامه مذکور همچنین نوشت، عملیات حفاری خندق‌ها دو منطقه تل رفعت و منبج را به تونل‌هایی تبدیل کرده است، به طوریکه نیروهای سوریه دموکراتیک "قسد" تونل‌هایی را به طول صدها کیلومتر برای ورود خودروهای نظامی حفر کرده و همچنین چندین مخفیگاه زیر زمینی و انبار مهمات در این منطقه ایجاد کرده‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین