کد خبر: ۳۱۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
رئیس کلانتری میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه نیروی انتظامی بر میدان مرکزی نظارت مستمر و مستقیم دارد، گفت: درگیری و نزاعی در میدان مرکزی رخ داد که با حضور به موقع مأموران این کلانتری، با متخلفان مطابق قانون برخورد شد.
ناطقان: سرهنگ شاهگلزاری رئیس کلانتری میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه نیروی انتظامی بر میدان مرکزی نظارت مستمر و مستقیم دارد، گفت: درگیری و نزاعی در میدان مرکزی رخ داد که با حضور به موقع مأموران این کلانتری، با متخلفان مطابق قانون برخورد شد.

وی با تأکید بر اینکه برای تأمین امنیت و حفظ آرامش میدان مرکزی میوه و تره بار در برخورد با متخلفان هیچ گونه اغماض و مماشات نمی‌کنیم، گفت: افراد درگیر در این نزاع پس از بازداشت برای طی مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

 رئیس کلانتری میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به وجود تعامل و همکاری خوب سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و نیروی انتظامی مستقر در میدان مرکزی، اظهار کرد: به منظور آرامش خاطر و آسودگی خیال فعالان میدان مرکزی میوه و تره بار و مراجعه کنندگان به این مرکز، با جدیت به دنبال ارتقای سطح امنیت میدان مرکزی هستیم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین