کد خبر: ۳۱۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تصمیم خود برای تیم بعدی‌اش را تا دوشنبه می‌گیرد.
ناطقان: پس از نمایش نه‌چندان‌دلچسب تیم ملی فوتبال ایران در بازی دوستانه مقابل الجزایر، گمانه‌زنی‌ها درباره برکناری «دراگان اسکوچیچ» از سرمربیگری این تیم افزایش یافت. از «کارلوس کی‌روش» سرمربی پیشین تیم ملی به عنوان یک گزینه جدی برای این سمت نام برده می‌شود.

کی‌روش پس از جدایی از تیم ملی مصر بیکار است اما رسانه‌های عربی در روزهای اخیر خبرهایی درباره پیشنهادات جدید او منتشر کرده‌اند. از الاهلی و تیم ملی مصر به عنوان تیم‌هایی که خواهان به‌خدمت گرفتن این مربی پرتغالی هستند نام برده می‌شود.

از سوی دیگر برخی خبرنگاران و نزدیکان کی‌روش مدعی شده‌اند که او در آستانه حضور روی نیمکت یک تیم آسیایی حاضر در جام جهانی است.

این بار «راجر دی‌سار» دستیار کی‌روش در تیم ملی مصر درباره آخرین تصمیم او گفته است: در هفته اخیر چندبار با کی‌روش درباره آینده‌اش صحبت کردیم. به من پاسخ داد هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است اما تا روز دوشنبه تصمیم خود را اعلام می‌کند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: دوشنبه ، تکلیف ، کی روش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین