کد خبر: ۳۱۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
رسانه های هند اعلام کردند که وزارت خارجه این کشور نسبت به وقوع انفجار در عبادتگاه هندوها در پایتخت افغانستان ابراز نگرانی شدید کرده است.
ناطقان: منابع خبری هند اعلام کردند که این کشور نسبت به وقوع انفجار صبح امروز شنبه در مقابل عبادتگاه هندوها در شهر کابل که ۳ کشته بر جای گذاشت، واکنش نشان داده است.

«آریندام باگچی» سخنگوی وزارت خارجه هند با انتشار پیامی در توییتر در این رابطه اعلام کرد: ما شدیدا از گزارش های منتشر شده از کابل در مورد حمله به یک عبادتگاه مقدس هندوها در آن شهر نگران هستیم.

وی در ادامه پیام خود افزود: ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم و منتظر جزئیات بیشتر در مورد تحولات مرتبط هستیم.

پیشتر منابع خبری افغان به نقل از شاهدان عینی از وقوع چندین انفجار و تیراندازی در مقابل عبادتگاه هندوها در منطقه کارته پروان شهر کابل پایتخت افغانستان خبر دادند.

این انفجارها بامداد امروز شنبه در ساحه پروان سه، از مربوطات حوزه چهارم امنیتی شهر کابل رخ داده است.

به گفته شاهدان پس از انفجار صدای تیراندازی نیز شنیده شده است. شبکه خبری الجزیره اعلام کرده است که به دنبال این انفجار ۳ نفر کشته و ۷ نفر دیگر زخمی شدند.

مسئولیت این انفجارها را نیز تاکنون کسی و یا گروهی به عهده نگرفته است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین