کد خبر: ۳۱۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۲
شاید سفر این روزها برای خیلی از مردم یک مکان دور از انتظار به نظر برسد. اما با خواندن این مطلب می‌توانید چند مورد از کشورهای ارزان جهان را برای سفر انتخاب کنید.
ناطقان: با توجه به مشکلات ارز و ویزا، امکان مسافرت به خیلی از کشور‌ها برای ما ایرانیان، سخت و گاهی اوقات غیرممکن است و مقرون به صرفه نیست. در این بخش از مجله دلتا ارزان ترین کشورهای جهان را برای مسافران و کوله‌گردانی که به دنبال سفر بی‌دردسر و مسافرت مقرون به صرفه هستند، با شما به اشتراک می‌گذاریم.
تایلند

در چند کشور می‌توانید با کمتر از ۱.۵ دلار انواع غذاهای خیابانی خوشمزه و تازه بخرید؟ در چند کشور می‌توانید اقامتگاه خوبی با کمتر از ۱۵ دلار در هر شب پیدا کنید؟ تایلند یکی از ارزان ترین کشورهای جهان برای سفر است و جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبایی دارد.
تایلند
اندونزی

اندونزی با داشتن جزایر بسیار، جنگل‌ها و آتشفشان‌های دورافتاده، یکی از بهترین کشورهای جهان برای بازدید است. جاوه، جزیره اصلی اندونزی، خانه معبدهای خیره‌کننده‌ای است که بازدید از آن‌ها بسیار ارزان است.
اندونزی
ویتنام

ویتنام یکی دیگر از مقاصد مسافرتی عالی و ارزان در آسیای جنوب شرقی است که تجربه بی‌نظیری برای شما به ارمغان می‌آورد. مانند بسیاری از کشورهای جنوب شرقی آسیا، ویتنام هیچ شباهتی به همسایگان خود ندارد و ارزش دیدن دارد.
ویتنام
کلمبیا

اگر عمیق‌تر نگاه کنید و زمان بیشتری را در اینجا بگذرانید، متوجه خواهید شد که غذا، اقامتگاه و کارهایی که می‌توانید در کلمبیا انجام دهید در واقع بسیار مقرون به صرفه هستند و گاهی اوقات، ارزان‌تر از اکثر جاها. کلمبیا قطعا سزاوار یک جایگاه در این لیست است.
کلمبیا
پرو

بازدید از عجایب معروف جهان، ماچو پیچو گرفته تا پیاده‌روی در اطراف کوه‌های آند در هوآراز و کوسکو. با هزینه غذا حدود ۲.۵ دلار برای هر وعده غذایی و هزینه اقامت در هر شب ۷ دلار، می‌توانید با حداقل ۱۵ دلار در روز در سراسر پرو سفر کنید.
پرو
ترکیه

اگر تصمیم گرفتید از مکان‌هایی مانند فتحیه، وان و کارس دیدن کنید، از ارزان بودن این کشور شگفت‌زده خواهید شد. مناظر جذاب زیادی برای دیدن و کارهای شگفت‌انگیزی در سراسر این کشور وجود دارد.
ارزان ترین کشورهای جهان
گرجستان

در این شهر کافه‌ها و بارهای دنج و هوای فوق‌العاده برای گشت و گذار شما کم نیست. برای دوستداران طبیعت، کازبگی مکانی عالی برای فرار از پایتخت شلوغ و غوطه‌ور شدن در زیبایی خیره‌کننده رشته‌کوه قفقاز است.
تفلیس
نپال

نپال کشور کوچکی است که در میان رشته‌کوه‌های هیمالیا در جنوب آسیا قرار دارد و فرصت‌های زیادی را برای دوستداران طبیعت و کوهنوردان فراهم می‌کند. شما می‌توانید در اطراف رشته‌کوه هیمالیا پیاده‌روی کنید. اگر به دیدنی‌های جهان علاقه دارید، مطلب زیباترین باغ‌های جهان را بخوانید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین