کد خبر: ۳۱۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
ستودگان گفت: برنامه معلی از حضور پیشکسوتان ‌هیئات مذهبی کشور و خادمان سید الشهدا (ع) بهره‌مند خواهد شد.
ناطقان: سعید ستودگان تهیه کننده ویژه برنامه محرم و صفر شبکه سه سیما که با نام "معلی" روی آنتن خواهد رفت، گفت: به یاری خدا و با عنایت اهل بیت علیهم السلام، قرار است که ویژه برنامه متفاوتی در ایام محرم و صفر امسال روی آنتن شبکه سه سیما برود و با عنایت سید و سالار شهیدان، ویژه برنامه "معلی" با قاب‌هایی گرم و صمیمی از آئین‌های عاشورایی و عزاداری نواحی و اقوام استان‌های مختلف کشور برای سید شهدا (علیه السلام) خواهد بود.

به گفته وی در این ویژه برنامه، لحظات درخشانی از عزاداری‌های نواحی و استان‌ها، اقوام و گویش‌های مختلف ایرانی و همچنین جهان اسلام ثبت و به تصویر کشیده خواهد شد.

ستودگان گفت: برخی ممکن است گمان کنند که معلی  یک ویژه برنامه استعدادیابی در حوزه مداحی است که در پاسخ باید گفت که این چنین نیست و هیچگونه رقابتی در این برنامه بین شرکت کنندگان وجود ندارد.

به گفته وی نام «معلی» به معنی برافشته و بلند مرتبه برای این برنامه در نظر گرفته شده است که یادآور عتبات عالیات کربلا به عنوان میعادگاه عاشقان دلدادگان حسینی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین