کد خبر: ۳۱۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
منابع خبری گزارش دادند که زندان مرکزی "رقه" در سوریه بامداد یکشنبه مورد حمله قرار گرفت و تعدادی از زندانیان موفق به فرار شدند. در بین زندانیان فراری چند تن از عناصر داعش نیز حضور دارند.
ناطقان: به نقل از المیادین، نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) که مسئول حفاظت از این زندان هستند به دنبال این حمله تمامی محیط اطراف زندان را محاصره و نیروهای خود را به همراه تجهیزات نظامی در سراسر شهر، جهت دستگیری زندانی‌های فراری مستقر کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک هم به نقل از روزنامه "الوطن" و منابع ناشناس گزارش داد بیش از 30 نظامی داعش از زندان سوریه فرار کردند.

پلیس در جستجوی فراریان و در حال بازرسی خانه‌های اطراف است.

در ۲۱ ژانویه، نیروهای سوریه دموکراتیک پس از کنترل حمله انجام شده توسط داعش در داخل و اطراف زندان "غویران" در حسکه، از فرار نزدیک به سه هزار تن از جنگجویان داعشی جلوگیری کردند.

شایان ذکر است که از ابتدای سال گذشته شورش و نافرمانی‌هایی از سوی داعشی‌هایی که در زندان‌های تحت کنترل قسد، نگهداری می‌شوند، رخ داده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین