کد خبر: ۳۱۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
رئیس فدراسیون والیبال برای تماشای ۲ بازی تیم ملی والیبال مقابل برزیل و آمریکا به بلغارستان می‌رود.
ناطقان:هفته دوم لیگ ملت‌ها سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از امروز (سه‌شنبه ۳۱ خردادماه) در ۲ کشور بلغارستان و فیلیپین آغاز می‌شود و تیم‌های بلغارستان، ایران، آمریکا، برزیل، کانادا، استرالیا، لهستان و صربستان در شهر صوفیه و در قالب گروه چهارم لیگ ملت‌ها باهم بازی می‌کنند.

رئیس فدراسیون والیبال به منظور حمایت و همراهی تیم ملی ایران در دو مسابقه حساس مقابل تیم‌های آمریکا و بزریل به کشور بلغارستان سفر می‌کند.

دکتر محمدرضا داورزنی بامداد چهارشنبه تهران را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد و ساعت هفت و ۳۰ دقیقه به وقت محلی از استانبول راهی صوفیه خواهد شد.

شاگردان بهروز عطایی روز پنجشنبه دوم تیرماه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران مقابل تیم قدرتمند آمریکا بازی خواهند کرد و جمعه سوم تیر ساعت ۱۸ نیز برابر برزیل به میدان می‌روند.

تیم ملی والیبال آمریکا در پایان هفته نخست با چهار برد متوالی و کسب ۱۱ امتیاز صدر جدول را به خود اختصاص داد. در مجموع ۳۱ دوره برگزار شده لیگ جهانی (۲۸ دوره) و لیگ ملت‌ها (سه دوره) نیز تیم ملی والیبال مردان برزیل با ۱۰ قهرمانی، هفت عنوان نایب قهرمانی و چهار نشان برنز و مقام سومی، ۲۱ بار بر روی سکو رفته است و عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها را در اختیار دارد.

دکتر داورزنی ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه روز جمعه سوم تیرماه و پس از پایان دیدار تیم‌های ایران و برزیل، صوفیه را به مقصد مانیل برای حضور در نشست هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا ترک خواهد کرد.

نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران نیز ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه ۳۱ خرداد) به وقت تهران مقابل بلغارستان خواهد بود و آخرین مسابقه ایران نیز ساعت ۱۵ روز شنبه چهارم تیر برابر کانادا است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین