کد خبر: ۳۱۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
رئیس جدید کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال مشخص شد.
ناطقان: احمدرضا براتی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در آذر 1400  از ریاست کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال استعفاء کرد.

برهمین اساس میرشاد ماجدی پس از گذشت هفت ماه از بلاتکلیفی این کمیته سرانجام با حکمی هوشنگ نصیرزاده را به عنوان رئیس جدید کمیته منصوب کرد.

نصیرزاده که پیش از حضور براتی هم این سمت را برعهده داشت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ضمن تایید این موضوع اظهار داشت: اولویت برای ما به روز رسانی آئین نامه‌های نقل و انتقالات، انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال است. مقررات آئین نامه انضباطی و نقل و انتقالات از سال 98 و اخلاق از سال 97 به روز رسانی نشده است.

وی درمورد آخرین وضعیت تصویب اساسنامه فدراسیون در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: برای این اقدام ابتدا باید رئیس جدید فدراسیون فوتبال مشخص شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین