کد خبر: ۳۱۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
دولت انگلیس امروز چهارشنبه از بسته تحریمی دیگری علیه مسکو رونمایی کرد که شهروندان و مقامات ارشد روسیه از جمله یک میلیاردر روس به نام "ولادیمیر پوتانین" را هدف قرار می‌دهد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دولت انگلیس امروز در بیانیه‌ای تصریح داشت: دولت لندن امروز تحریم‌های جدیدی را که قرار است به اعضای حلقه نزدیک به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه ضربه بزنند اعلام می ‌ند. در میان این تحریم‌شدگان ولادیمیر پوتانین - دومین مرد ثروتمند روسیه و مالک شرکت بزرگ اینترروس قرار دارد. پوتانین همچنان از زمان حمله روسیه به اوکراین به جمع‌آوری ثروت در ضمن حمایت از حکومت ولادیمیر پوتین، تصاحب روسبانک و کسب سهام بانک تینکاف پرداخته است.

این تحریم‌ها، از جمله سرگئی تسیویلف، فرماندار منطقه غنی از زغال‌سنگ کمروو، و همسرش آنا که گفته می‌شود دخترعموی پوتین است، را نیز هدف قرار داده‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین