کد خبر: ۳۱۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
یکی از بازیکنان باتجربه تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که این تیم مثل برخی نیاز به سروصدا در فصل نقل و انتقالات نداشته است.
ناطقان: روزبه چشمی پس از تمدید قراردادش با استقلال در این مورد گفت: هفتمین سالی است که در خدمت استقلال خواهم بود و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل آینده هم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی با بیان این که برنامه ریزی و هدف استقلال تکرار قهرمانی برای فصل آینده است گفت: برای رسیدن به این مهم باید شاکله و استخوانبندی تیم حفظ شود. البته باید چند بازیکن به تیم اضافه شود تا تقویت شویم.

چشمی با کنایه به باشگاه رقیب خاطرنشان کرد: ما قهرمان فصل گذشته هستیم و مثل برخی باشگاه ها نیاز به ورودی و خروجی زیاد و سروصدا کردن نداریم. ما با حفظ بازیکنان فصل گذشته و جذب چند بازیکن جدید وارد فصل آینده می شویم. امیدوارم هواداران را هم در همه بازیها کنار خودمان داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین