کد خبر: ۳۱۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه تاکنون 5 فوتی در حادثه زلزله امروز داشتیم، یادآور شد: دو بیمارستان در حال آماده‌باش هستند؛ ضمن اینکه دارو و تجهیزات موردنیاز از بندرعباس به منطقه اعزام شده و تعدادی نیروی اورتوپد و اورژانس برای منطقه تامین شده.
ناطقان: مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به زلزله‌زدگان استان هرمزگان بیان داشت: تاکنون 49 نفر مصدوم داشتیم که نیمی از این افراد از مراکز درمانی مرخص شده‌اند، البته دو مصدوم نیاز به کار تخصصی دارند که در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون 5 فوتی در حادثه زلزله امروز داشتیم، یادآور شد: دو بیمارستان در حال آماده‌باش هستند؛ ضمن اینکه دارو و تجهیزات موردنیاز از بندرعباس به منطقه اعزام شده و تعدادی نیروی اورتوپد و اورژانس برای منطقه تامین شده.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه 7 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در منطقه حضور دارند، متذکر شد: یک بالگرد در حال حرکت به منطقه است؛ ضمن اینکه دو دانشگاه شیراز 5 دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام کردند و یک تیم تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای اعزام به منطقه اعلام آمادگی کرده‌ است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین