کد خبر: ۳۱۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
نیروهای لوهانسک یک مزدور صهیونیست را از صفوف نیروهای اوکراین بازداشت کردند.
ناطقان: نیروهای جمهوری خلق لوهانسک یک مزدور رژیم صهیونیستی را که در صفوف نیروهای اوکراینی بود، دستگیر کردند و این اسیر روحیه سربازان اوکراینی را بسیار ضعیف توصیف کرد.

به گزارش المیادین، «ولادیمیر کوزلوفسکی» مزدور صهیونیست به اسارت در آمده گفت: در آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه می‌خواستم به سمت اسرائیل بروم. برای این کار از سرکنسولگری اسرائیل در کی یف مجوز گرفتم تا به همراه همسر و فرزندم اوکراین را ترک کنم، اما مرزبانان اوکراینی مانع از رفتنم شدند و مرا به جنگ در جبهه لیسیچانسک فرستادند.

این مزدور صهیونیست در مورد روحیه سربازان اوکراینی نیز صحبت کرد و گفت: روحیه نیروهای اوکراینی کاملا فرو ریخته است و از نظر نظامی و تسلیحاتی نیز بسیار ضعیف هستند و فرماندهان همیشه اولین کسانی هستند که فرار می‌کنند، در حالی که مزدوران که تعدادشان زیاد است با برخورد ویژه‌ای مواجه می‌شوند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، پیشتر گفته بود که مزدورانی از رژیم صهیونیستی در کنار تیپ افراطی آزوف می‌جنگند، لذا تل آویو نمی‌تواند این موضوع را نادیده بگیرد، به ویژه اینکه فیلم‌ها و مستنداتی این مطلب را ثابت می‌کند همچنین این امر بدون اطلاع این رژیم امکان پذیر نیست.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین