کد خبر: ۳۱۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
نخست وزیر استرالیا در جریان سفر به اوکراین، بر همبستگی کشورش با دولت کی یف تاکید کرد.
ناطقان: به نقل از رویترز، نخست وزیر استرالیا از شهرهای جنگ زده اوکراین بازدید کرد.

یک مقام دولت استرالیا روز یکشنبه اعلام کرد «آنتونی آلبانیز» در جریان سفر خود به اوکراین از مناطق جنگ زده این کشور دیدار کرد.

در پیامی که این مقام استرالیایی در شبکه اجتماعی تلگرام منتشر کرد، آمده است که نخست وزیر استرالیا از شهرها بوپاف ایرپین و هوستومل بازدید کرده است. شهرهایی که مقامات اوکراینی مدعی جنایات روسیه در آنجا هستند، ادعاهایی که از سوی روسیه قویاً رد می‌شود.

این مقام استرالیایی به نقل از آلبانیز نوشت که استرالیا از اوکراین حمایت می‌کند و خواهان برقراری عدالت در خصوص جنایات صورت گرفته است.

دولت استرالیا پیشتر در روز جمعه تحریم‌های تازه ای را علیه چند مقام دولتی و شهروندان روسیه وضع کرد. بر اساس این گزارش، «ماریا لووا بلوا» کمیسیر حقوق کودکان رئیس جمهور روسیه، سه وزیر دولت و نیز ۱۲ شهروند روس در فهرست تحریم‌ها قرار دارند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین