کد خبر: ۳۱۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
سخنگوی فراجا با اعلام آمادگی پلیس برای خدمت‌رسانی به زوار عتبات عالیات در روز عرفه از امکان تردد زمینی زائران از مرزهای شلمچه و مهران برای حضور در مراسم دعای عرفه در عتبات عالیات خبرداد.
ناطقان: سردار مهدی حاجیان دراین‌باره گفت:‌ از امروز با هماهنگی‌های به عمل آمده با دولت عراق امکان تردد زائران عزیز از مرزهای زمینی شلمچه و مهران به صورت انفرادی و جمعی برای حضور در مراسم پر فیض دعای عرفه در عتبات عالیات فراهم شده است.

سخنگوی فراجا با اشاره به اینکه پلیس با تمامی امکانات و آمادگی کامل در این مرزها آماده خدمات‌رسانی به زائران خواهد بود، گفت: داشتن گذرنامه معتبر و کارت واکسن الزامی است.

بر اساس اعلام سایت پلیس، حاجیان خاطرنشان کرد: پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با پیش‌بینی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم از آمادگی کامل برای صدور سریع گذرنامه زائران برخوردار است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین