کد خبر: ۳۱۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش خزانه‌دار شورا در صحن علنی در روز سه شنبه خبر داد.
ناطقان: علیرضا نادعلی با بیان اینکه هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران فردا( سه شنبه ۱۴ تیرماه) برگزار می‌شود گفت: قرار است در این جلسه با بررسی یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص مجوز فروش و تصویب معامله یک پلاک ثبتی آغاز خواهد شد.

نادعلی با بیان اینکه همچنین در این جلسه حبیب کاشانی خزانه دار شورا گزارش خود را درخصوص حساب های درآمد و هزینه شهرداری در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱ ارائه می‌کند گفت: همچنین مقرر شده که  در این جلسه طرح «نظام نامه مدیریت محله» و طرح «اصلاحیه مصوبه الزام شهرداری تهران به ایجاد و تسهیل جایگاه های کوچک سوخت رسانی در شهر تهران» مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در صورت امکان نیز قرار است لایحه شهردار تهران درخصوص تعیین نرخ ورودیه و حق توقف وسایل نقلیه در پارکینگ های عمومی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۱  بررسی  شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین