کد خبر: ۳۱۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
صبح امروز (چهارشنبه) یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم اشغالگر در جریان یورش به شهرک "جبع" واقع در جنوب جنین به شهادت رسید.
ناطقان: به نقل از فلسطین الیوم، منابع اعلام کردند، "رفیق ریاض غنام" جوان (۲۰ ساله) فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در مقابل منزلش در شهرک "جبع" واقع در جنوب جنین زخمی شده و بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

با شهادت این جوان فلسطینی، تعداد شهدای اردوگاه جنین از ابتدای سال جاری میلادی به ۲۹ تن رسیده است.

در جریان یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به شهرک "جبع"، "احمد زیاد حمامره" جوان فلسطینی بازداشت شد و اشغالگران او را به مکان نامشخصی بردند.

"فادی موسی الخطیب" جوان فلسطینی نیز به ضرب گلوله اشغالگران از ناحیه ساق پا زخمی شد و نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین "فیصل عرسان"، جوان ۲۴ ساله فلسطینی را در جریان یورششان به اردوگاه جنین بازداشت کردند.

درگیری‌های خشونت‌باری میان جوانان فلسطینی و سربازان رژیم صهیونیستی که منزل عرسان را محاصره کرده بودند، صورت گرفت و سربازان اسرائیلی به صورت گسترده از گلوله‌های جنگی و بمب‌های گازی و صوتی استفاده کردند.

از سوی دیگر، کمیته‌های مقاومت فلسطین، شهادت غنام را تسلیت گفت.

کمیته‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما شهادت "رفیق ریاض رفیق غنام" که صبح امروز (چهارشنبه) در جریان درگیری‌های قهرمانانه با دشمن صهیونیستی در روستای جبع در شهر جنین به شهادت رسید را تسلیت عرض می‌کنیم.

در این بیانیه همچنین آمده است، خون شهید رفیق غنام و تمامی شهدای پاک هدر نخواهد شد. جنایت جدید صهیونیست‌ها در روستای جبع و شهادت رفیق غنام نیازمند تشدید مقابله و مقاومت در تمامی نقاط برخورد و درگیری با دشمن، شعله‌ور شدن زمین با آتشفشان‌های خشم، انقلاب برای مقابله و کنترل و مهار تجاوزات ادامه‌دار و روزافزون علیه ملت فلسطین است.

پیشتر منابع محلی اعلام کردند که در درگیری مسلحانه دو جوان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در شهرک مجد الکروم، یکی از آن‌ها به شهادت رسید و جوان دیگر نیز مجروح شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین