کد خبر: ۳۱۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
سخنگوی قوه قضائیه درباره بازداشت برخی متقلبان در کنکور امسال گفت: در این قضیه در تهران دو نفر دستگیر شدند.
ناطقان: ستایشی سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: این قضیه به شکلی بوده که در فضای مجازی با فروش تجهیزات شنود برخی بهره برداری کردند، عمده این اقدامات در فضای مجازی که یک گرفتاری و البته هم فرصت و هم تهدید است رخ داده است، اما تعدادی از داوطلبان از این تجهیزات استفاده کردند و موضوع بررسی شده و کسانی که خریداری کردند مشخصات آن‌ها به دست آمده است و ضابطان با همکاری دستگاه قضایی مسایل را رصد می‌کنند.

وی افزود: ۴۵۰ نفر از داوطلبان که از این ظرفیت‌ها استفاده کردند از رفتن به حوزه امتحان جلوگیری شدند و دو نفر بازداشتی پرونده آن‌ها تشکیل شده است و در دو شهرستان آذربایجان غربی نیز اتفاقاتی رخ داده است که با تلاشی از سوی مسئولان قضایی این موارد بررسی شده و موضوعات در این دو شهرستان جمع آوری کرده و مشکل خاصی در این زمینه نداریم و نظارت‌ها صورت می‌گیرد.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین