کد خبر: ۳۱۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۴۰۹ متهم در جریان جدیدترین مرحله طرح رعد در شهر ری خبر داد.
ناطقان: سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به اجرای سیزدهمین مرحله طرح رعد در شهرستان ری از دستگیری ۴۰۹ متهم و مرتکبان جرائم مختلف خبرداد و گفت: در این طرح ۳۸ باند سرقت منهدم و ۲۴۳ سارق دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای سیزدهمین طرح رعد ۴۷ فروشنده مواد مخدر دستگیر و بیش از ۶۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد، تصریح کرد: از دیگر دستاوردهای این طرح کشف پنج قبضه سلاح گرم و ۱۱۶ قبضه سلاح سرد و کشف بیش از ۱۰۰۰ لیتر مشروبات الکلی و دستگیری ۱۲ نفر فروشنده مشروبات الکلی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در اجرای این طرح ۲۰ خودرو و موتور سیکلت مسروقه نیز کشف و بیش از ۹۵ میلیارد ریال کالای قاچاق و ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.


جلیلیان با اعلام اینکه در این شهرستان شاهد کاهش پنج درصدی سرقت، افزایش ۴۰ درصدی دستگیری‌ها و همچنین افزایش هفت درصدی کشفیات هستیم، گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۲۷۹پرونده غیرامنیتی به مراکز مشاوره ارجاع و مصالحه داده شده است.  

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری سرقت‌های به عنف نیز از ابتدای سال‌جاری تاکنون در شهرستان ری ۱۳درصد کاهش داشته و وضعیت کشف و دستگیری در حوزه سرقت نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹درصد افزایش کشف ثبت شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین