کد خبر: ۳۱۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
برای نخستین بار از ۱۱ سال قبل، بشار اسد برای بازدید از نیروگاه تولید برق و نیروگاه پمپاژ آب در منطقه تل حاصل در استان حلب واقع در شمال سوریه، به این استان رفت.
ناطقان: به نقل از النشره، ریاست جمهوری سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بشار اسد، رئیس جمهور سوریه از نیروگاه اصلی تولید برق و نیروگاه پمپاژ آب در شمال سوریه بازدید کرد که این نخستین حضور علنی وی در استان حلب از زمان آغاز درگیری‌ها در سوریه از حدود ۱۱ سال قبل است.

بشار اسد در دیدار با کارگران در این نیروگاه گفت: استان حلب بیش از استان‌های دیگر رنج‌هایی را به دلیل تروریسم و تخریب متحمل شد؛ در نتیجه از حق مردمان حلب است که بیشترین استفاده را از تعمیر این نیروگاه ببرند.

وی تصریح کرد که اقدامات و تعمیرها در نیروگاه حرارتی حلب فقط یک پیام دارد و عبارت از این است که تمامی موانع و دشواری‌ها در مقابل اراده و تصمیم سرنگون  می‌شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: بشار اسد ، حلب ، سفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین