کد خبر: ۳۱۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
امام جمعه اندیکا به تشریح فضیلت و اعمال روز عرفه و عید قربان پرداخت.
ناطقان: حجت الاسلام سیداکبر موسوی امام جمعه اندیکا گفت: عرفه از اعیاد بزرگ اسلامی و روز جاماندگان از رحمت و مغفرت ماه مبارک رمضان است و در این روز اعمالی از جمله نماز، غسل و روزه توصیه شده است و هر دعایی را می‌توان خواند و برای هر کسی می‌تواند دعا کرد. البته بهترین دعا دعای امام حسین (ع) در روز عرفه است.

او بیان داشت: در این روز دعا برای فرج امام زمان (عج)، دفع بیماری ها، شفای مریض ها، بخشش گناهان و گذشتگان، عزت و سربلندی مردم و ملت و رفع مشکلات اقتصادی و توفیق مسئولان کشور از جمله دولت جدید برای خدمت به مردم را فراموش نکنیم.

حجت الاسلام موسوی افزود: عید قربان نماد اوج عبادت و بندگی و نماد ذبح هوا‌های نفسانی و از خودگذشتگی و به خدا رسیدن و نماد وحدت و همدلی مسلمانان جهان است.

امام جمعه اندیکا ادامه داد: کسانی که می‌توانند قربانی کنند حتماً فضیلت این روز را از دست ندهند و در تقسیم گوشت قربانی فقرا و نیازمندان را فراموش نکنند.
برچسب ها: فضیلت ، اعمال ، روز عرفه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین