کد خبر: ۳۱۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
مراسم دعای عرفه مصلای امام خمینی(ره) تهران در جوار مزار پیکر مطهر شهدای گمنام برگزار خواهد شد.
ناطقان: مراسم دعای عرفه امسال در جوار پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس و با حضور خانواده‌های معظم شهداء، امروز شنبه ۱۸ تیرماه برابر با نهم ذی‌الحجه، از ساعت ۱۶:۳۰ در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) برگزار  خواهد شد. همچنین درهای مصلی برای زیارت و وداع با شهدای گمنام، از ساعت ۱۵ به روی مشتاقان و خانواده‌های تهرانی باز خواهد بود.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری بین‌المللی استاد حمیدرضا احمدی‌وفا آغاز و مناجات امام حسین(علیه‌السلام) با نوای ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) حاج احمد واعظی قرائت خواهد شد.

شهروندان می‌توانند برای عبور و مرور از ورودی‌ شماره ۱۹ در بزرگراه رسالت، ورودی‌های شماره ۷، ۱۲ و ۱۵ در خیابان شهید قنبرزاده و ورودی شماره ۴ در خیابان شهید بهشتی، استفاده کنند.

ورودی‌های شماره ۴، ۷ ، ۱۵ و ۱۹ برای تردد و پارکینگ خودروهای شخصی درنظر گرفته شده است. با توجه به قرارگیری ۲ ایستگاه مترو مصلی و شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی، بهترین راه برای دسترسی به مصلای امام خمینی(ره) استفاده از مترو است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین