کد خبر: ۳۱۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
آرژانتین موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده فرانسه قدرتمند را شکست دهد.
ناطقان: تیم ملی والیبال آرژانتین در دو هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ ملت‌ها عملکرد ضعیف و دور از انتظاری داشت و نتوانست نتایج خوبی کسب کند؛ موضوعی که باعث شد تیم سوم المپیک توکیو بعد از گذشت دو هفته از مسابقات در آستانه حذف قرار بگیرد.

همین وضعیت بد آرژانتین باعث شد این تیم پاسور چیره‌دست و فوق العاده خود یعنی لوسیانو دچکو را به لیست برگرداند و اتفاقا این بازگشت برای آن‌ها مثمر ثمر واقع شده است. در واقع حالا آرژانتین با نتایجی که در هفته سوم کسب کرده همچنان امید خود برای صعود به مرحله نهایی VNL را حفظ کرده است.


آرژانتین هفته سوم را با پیروزی برابر کانادا آغاز کرد. آن ها در مسابقه بعدی خود نیز کار چندان دشواری برای غلبه بر استرالیا پیش رو نداشتند. اما شاهکار آرژانتین امروز رقم خورد؛ جایی که آن‌ها موفق به غلبه بر قهرمان المپیک یعنی فرانسه شدند تا همچنان امید هایشان برای صعود حفظ شود.

آرژانتین حالا باید منتظر نتایج مسابقات دیگر مخصوصا جدال امروز ایران و صربستان بماند تا مشخص شود که آیا آن ها در صورت پیروزی در مسابقه آخر خود برابر آمریکا شانسی برای صعود خواهند داشت یا خیر.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین