کد خبر: ۳۱۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
دبیرکل جمعیت هلال احمر از تشکیل ستاد اربعین این جمعیت خبرداد و گفت که همه ظرفیت‌ها برای خدمت به زائران در ایام اربعین به کار گرفته‌ می‌شود.
ناطقان: یعقوب سلیمانی در جلسه ستاد اربعین جمعیت هلال احمر که با حضور روسای سازمان‌ها و مسئولان مربوطه برگزار شد، بر هم افزایی زیرمجموعه‌ها برای خدمت به زائران تاکید کرد و گفت: همه ظرفیت‌ها اعم از تجهیزات، لجستیک و نیروهای متخصص باید در ایام اربعین احصا و به کار گرفته شود.

وی ادامه داد:‌ باید دستورالعمل امداد در اربعین با همکاری زیرمجموعه‌ها نوشته و الزامات و میزان اعتبار مورد نیاز آن هم پیش‌بینی شود، همچنین برای طرح ها و اقدامات برنامه‌ریزی شده هم باید نیروهای مورد نیاز از جمله متخصصین آماده اعزام باشند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه باید نگاه هم افزایی و همدلی برای خدمت به زائران ایجاد شود افزود: به‌طورکلی برای خدمت به زائران اباعبدالله نیاز است تا از همه ظرفیت‌های سازمان‌ها و معاونت‌های زیر مجموعه همچون خیرین، داوطلبان و جوانان و ... در جمعیت هلال احمر استفاده شود.


بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، در این جلسه طرح‌ها و برنامه‌های پیش تر اجرا شده نظیر «طرح بازپیوند» به همراه مشکلات موجود در مرزها همچون شیوع بیماری ها و در راستای آنها میزان امکانات مورد نیاز در حوزه بهداشت و درمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین