کد خبر: ۳۱۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کارگردان برنامه "چراغانی" از تولید و پخش سری جدید این برنامه به مناسب عید قربان تا غدیر و با حضور سه مجری از شبکه سه سیما خبر داد.
ناطقان: مجید عباسی- کارگردان برنامه "چراغانی" در گفت‌وگویی درباره جزئیات سری جدید این برنامه توضیح داد: این مجموعه نزدیک به ۵ سال است در اعیاد و مناسبت‌های مختلف از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود و سری جدید آن از فردا (۱۹ تیرماه) ساعت ۱۹ و ۳۰ به مدت ۱۵ شب روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

وی ادامه داد: این برنامه گفت‌وگو محور و به سبک رسوم آئینی، یک جشن در خانه‌ای سنتی و چراغانی شده است و با حضور میهمانان فرهنگی هنری و حوزه‌های مختلف روی آنتن خواهد رفت.


عباسی در ادامه از حضور حسین رفیعی، رسالت بوذری و محمد خاکزاد به عنوان مجریان بخش‌های مختلف این برنامه خبرداد و توضیح داد: بازیگران و میهمانان هنری  در برنامه با حسین رفیعی، میهمانان فرهنگی و معارفی با رسالت بوذری و محمد خاکساری گفت‌وگو خواهند کرد.

وی همچنین از حضور بازیگران و هنرمندانی از جمله داریوش ارجمند، مهدی فخیم زاده، هدایت هاشمی، رسول نجفیان سید علی صالحی، جعفر دهقان، اصغر نقی‌زاده، و خوانندگانی چون محمد اصفهانی، سالار عقیلی، مجید اخشابی، حسام الدین سراج، حجت اشرف زاده و رضا صادقی در برنامه "چراغانی" خبر داد.

به گفته این کار گردان، همچنین حجج‌اسلام  سرلک، سعیدی، سعیدیان، حجت‌الاسلام جوان و میرلوحی کارشناسان مذهبی هستند که در برنامه "چراغانی" به گفت‌وگو می پردازند.


این برنامه به تهیه کنندگی سعید عباسی از یکشنبه ( ۱۹ تیر ماه) هر شب ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.



شبکه سه "چراغانی " می‌شود
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین