کد خبر: ۳۱۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
برادر محمد کاسبی گفت: هنوز برای بازگشت وی به عرصه بازیگری خیلی زود است، بسیاری از دوستان لطف داشته و پیگیر وضعیت وی هستند و گاها برای بازگشت به بازیگری از وی سوال می پرسند اما برای اینکه او بتواند بار دیگر جلوی دوربین برود به زمان بیشتری نیاز است.
ناطقان: محمود کاسبی پیرامون آخرین وضعیت محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: برادرم در حال حاضر در خانه مشغول استراحت است، وضعیت وی نسبت به گذشته ثبات خوبی داشته و باید همچنان به استراحت خانگی ادامه دهد.

وی در همین رابطه ادامه داد: طبیعتا برادرم وضعیت سختی را پشت سر گذاشته است، عمل قلب وی عمل بسیار سختی بوده و به طور معمول برای بهبود به زمان زیادی نیاز دارد. ما هم انتظار بهبود سریع را نداریم اما خوشبختانه روند بهبود به آرامی اما مثبت ادامه دارد.

کاسبی درباره وضعیت هوشیاری برادرش اضافه کرد: خوشبختانه برادرم از لحاظ هوشیاری کاملا وضعیت خوبی دارد و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می‌کند، وی تا حدی که توانش اجازه می دهد تمام کارهای شخصی‌اش را انجام می‌دهد.
برای بازگشت محمد کاسبی به بازیگری زمان بیشتری نیاز است

وی درباره ادامه روند درمان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون اضافه کرد: درمان برادرم همچنان ادامه دارد، وی توسط پزشکان زیر نظر بوده و آزمایشات بر روی وی به صورت دوره ای انجام می‌شود، خوشبختانه تا امروز وضعیت به نحوی بوده که ادامه درمان در منزل ممکن بوده و نیازی به انتقال به بیمارستان پیدا نکرده ایم.

کاسبی درباره بازگشت برادرش به بازیگری تاکید کرد: هنوز برای بازگشت وی به عرصه بازیگری خیلی زود است، بسیاری از دوستان لطف داشته و پیگیر وضعیت وی هستند و گاها برای بازگشت به بازیگری از وی سوال می پرسند اما برای اینکه او بتواند بار دیگر جلوی دوربین برود به زمان بیشتری نیاز است.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: مردم و نزدیکان لطف فراوانی به برادرم داشته و همیشه جویای احوال وی هستند، محبت و دعای مردم همواره با برادرم بوده و از این بابت از مهری که جامعه به وی داشته سپاسگزار است.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین