کد خبر: ۳۱۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
رییس سازمان بسیج:
سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه به نظر می رسد مهمترین مشکل در زمینه جمعیت از لحاظ فرهنگی است گفت: براساس نظر سنجی‌ها و آمارهای موجود، خانواده‌هایی که مشکلات اقتصادی کمتری دارند کم جمعیت‌تر هستند که نشان از آن دارد که موضوع افزایش جمعیت ارتباط چندانی با مشکلات اقتصادی ندارد.
ناطقان: سردار غلامرضا سلیمانی روز شنبه در دیدار با آیت‌الله ناصری امام جمعه یزد با بیان اینکه طرح "ایران جوان بمان" از سوی سپاه پاسداران و بسیج در راستای افزایش جمعیت در تمامی استان‌های کشور ابلاغ و  عملیاتی شده افزود: جامعه هدف این طرح در مرحله اول خود بسیجیان و پاسداران است ولی افراد دیگر جامعه در صورت علاقه مندی می‌توانند از خدمات این طرح استفاده کنند.
 
وی با اشاره به اینکه در مرحله اول این طرح قرار است با آموزش‌ها و ارائه برخی تسهیلات و خدمات ارزان قیمت، افراد مجرد را برای ازدواج ترغیب کرد ادامه داد: در این طرح پیش بینی شده که برای کاهش هزینه ها و همچنین فرهنگ سازی، ازدواج های دسته جمعی به صورت دانشجویی و حتی محله ای برگزار شود که اولین مرحله این ازدواج های دسته جمعی در قالب پیشنهادی این طرح در دهه کرامت در مشهد برگزار گردید و حتی پیش بینی شده در قالب این طرح با راه اندازی درمانگاه‌هایی تحت عنوان "نفس" به خانواده هایی که دارای مشکل نازایی هستند خدمات رایگان داده شود.
 
رییس سازمان بسیج کشور بیان کرد: به نظر می رسد مهمترین مشکل در زمینه جمعیت از لحاظ فرهنگی است که در همین راستا باید تشکل ها و گروه ها مختلف وارد میدان شده و موجی ایجاد تا بسیاری از عقاید نادرستی که در این زمینه ایجاد شده در بین جوانان ما برود.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین برای شرکت در یادواره شهدای روستای بنیز شهرستان بهاباد روز شنبه به استان یزد سفر کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین