کد خبر: ۳۱۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
سرپرست پلیس راه کشور گفت: ترافیک در محورهای چالوس، هراز سنگین است و تردد خودروها در این مسیرها به کندی در جریان است.
ناطقان: سرهنگ سیاوش محبی گفت: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا آدران و مسیر (شمال به جنوب) محدوده های میانک و نساء ترافیک سنگین است.
 

وی ادامه داد: در مسیر هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های نارنجستان ، بایجان و شاهان دشت نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.
 
سرپرست پلیس راه کشور ادامه داد: در محدوده آزادراه رشت - قزوین محدوده پارک جنگلی سراوان ترافیک سنگین است ودر آزاد راه  آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرود ترافیک نیمه سنگین باعث کندی تردد خودروها در این مسیر شده است.
 
وی گفت: در محور فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت) تردد روان است و رانندگان می توانند از این محور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.
 
سرپرست پلیس راه کشور با اشاره به محدودیتهای اعمال شده ، اظهار داشت: استان های تهران ، البرز و مازندران،محور کرج - چالوس (محدوده بیلقان)، آزادراه تهران - شمال (ابتدای آزادراه) محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر (جنوب به شمال)  محدودیت به منظور تخلیه بار ترافیکی اعمال شده است.
 
محبی گفت: طی شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۵۱  ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل  ۵.۵ درصد کاهش را نشان می دهد.
 
وی ادامه داد: سهم وسایل نقلیه سنگین ۹.۷ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.
 
سرپرست پلیس راهور ادامه داد: به رانندگان توصیه می شود با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و حرکات نمایشی سفری ایمن داشته باشند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین